Asics GT-1000 9 Ps Jr 1014A151-405 blå

62,44 EUR

Asics GT-1000 9 Ps Jr 1014A151-405 sko er træningssko designet specielt til juniorer. De har universelle marineblå og blå farver, der gør det nemt at matche dem til forskellige stilarter. Overdelen af ​​skoene er lavet af et syntetisk materiale, der er meget slidstærkt. Den kan sagtens udholde intens træning, mens den giver dine fødder tilstrækkelig ventilation.

Velcro-lukningen giver mulighed for hurtig og nem af- og påtagning, mens de elastiske snørebånd giver mulighed for en personlig pasform. Sålen er lavet af gummi, som øger grebet på forskellige underlag.

Modellen bruger GEL-teknologi, kendt for sin exceptionelle støddæmpning. Skoene giver optimal støtte til foden, når du løber på et hårdt underlag. Derudover er der i bagsiden af ​​skoene en stiv hældisk, der stabiliserer foden.

Den indvendige foring er lavet af tekstilmateriale, hvilket sikrer behagelige og hudvenlige forhold. Det er lave sko, der giver fri bevægelighed. Derudover beskytter forstærkningen af ​​skoens tå tæerne mod mulige stød.

Skoene er beregnet til udendørs brug, på hårde underlag, til løb, konditionstræning og holdspil. Deres universalitet og alsidighed, kombineret med producentens branding, gør disse sportssko til et godt valg for ethvert aktivt barn.

  • Farve: blå
  • Karakter: mangel
  • Producent: Støvler Asics
  • Producent kode: 1014A151-405
  • Kategori: Støvler
  • Sport: Løbesko
  • Formålet med fodtøjet: Uddannelse
  • Produkttype: Lav
  • Indersålsmateriale: stof
  • Ydre materiale: syntetisk
  • Fodtype: neutral
  • Model: 1014A151-405
  • Type overflade: svært
  • Yderligere Information: Stiv hælkappe
  • Opvarmning: ingen
  • Låstype: velcro
  • Højde: lav
  • Yderligere funktioner: ['styrkelse af czub']
  • Ejendomme: ['vejrtrækning']
  • Underkategori: Drengene
  • Fodtype: Neutral
  • Skank: Syntetisk materiale
  • Indvendig foring: Tekstilmateriale
  • Skæbne: Gade
  • Materiale: Plast
  • køn: drenge
  • Emballage tilstand: Original

Tak fordi du tilføjede din kommentar.

|
|