Hvordan bliver du vant til at gå i høje hæle?

Trin 1 - vælg behagelige høje hæle

Høje hjemmesko vil bestemt præsentere sig smukt, men måske er de ikke det bedste valg, hvis du ikke har erfaring med at gå med høje hæle. I stedet for lakerede og ustabile modeller, skal du tage de mest komfortable høje hæle på. Vi anbefaler, at du vælger en variant, der vil være behagelig for dig - både med hensyn til højde, såvel som materiale og design. Fuldkornspumper er den bedste beslutning. Denne tilpasser sig perfekt til din fod, hvilket garanterer komfort, mens du bærer den. Espinto-pumper, sort H, perfekt til en start. Men hvis du ikke kan lide deres æstetik og foretrækker en mere moderne model, kan du godt lide Espinto guld 889-pumper på en gul hæl , og hvis den lejlighed, du er klar til at være, er dit bryllup - Espinto-perlepumper på en hvid hæl vil være perfekt.

Trin to - øg gradvis højden på hælen

Gå ikke efter en meget høj og tynd pin. En sådan hæl kan hurtigt afskrække dig, fordi du ikke føler dig selvsikker og stabil på den. Vælg i stedet en lidt lavere variant med en tilsvarende tyk hæl, og øg den derefter gradvist. Vær den første til at bestå eksamen, f.eks. Goodin-pumper med en dekorativ rød stribe , som har en 4 cm stilettohæl. Hvis du allerede er vant til at gå i dem, skal du vælge højere fx 8 cm Seastar-pumper i houndstooth eller elegante pumper VINCEZA sort med en ekstra rem, der stabiliserer ankelen og holder skoen på benet. Når du har mestret kunsten at gå i høje hæle, kan andre modeller være på en hæl - f.eks. Pumper på en marineblå ruskindshæl .

Trin tre - praksis gør det perfekt

Hvis du vil vænne sig til at gå i høje hæle, fordi en vigtig mulighed nærmer sig, skal du ikke lade være at lære at gå til senere. Vælg behagelige sko, og start med at gå rundt i huset i dem. I starten et par dusin minutter, og med tiden øges denne tid og den dækkede afstand. Vi anbefaler at gå en tur rundt i ejendommen eller på høje hæle til arbejde eller møde venner. Jo oftere du bærer dem, jo ​​større er chancen for at bære dem ophøre med at være problematisk og besværligt for dig. Som vi nævnte før, øg din hæl gradvist. Og når den begivenhed, du forbereder dig på, kommer - test dine sko, som du vil vises i. Når du planlægger at danse i dem hele natten eller rejse lange afstande, skal du være sikker på, at de klarer eksamen.

Trin fire - arbejde på din holdning

At øve på at gå med hæle er ekstremt nyttigt, men du skal huske nogle råd - det er ekstremt vigtigt at opretholde den korrekte kropsholdning. Skal du ikke slappe af hver dag? Great! Desværre glemmer ofte kvinder, der har på sig sko med højere hæle, den korrekte holdning og lænker instinktivt frem for at opretholde balance. Dette ser ikke kun dårligt ud, men får også din rygsøjle til at tage en unaturlig position, og dine led er forkert belastet. Så i begyndelsen af ​​at lære at gå på hæle, skal du huske at trække dine skuldre, løft hovedet op, bøj ​​dine magemuskler og hold din rygsøjle lige. Over tid vil opretholdelse af denne holdning blive en vane!

Trin fem - ikke modløs!

At lære at gå på hæle kan udskyde dig - især når du ikke har båret høje sko før. Denne position af foden forårsager kalvespænding og tvinger dig til at opretholde balance. Husk dog, at praksis gør perfekt. Hvis du ikke bliver modløs, vil du vænne dig til denne holdning, og med tiden vil den være neutral for dig. Jo flere træning du gennemgår, jo større er chancen for at gå med hæle i dit blod. Måske om et par uger vil du flytte på stiletter som en Hollywood-stjerne? Held og lykke!

Vi håber, at vores råd viser sig at være effektive. Husk at vælge behagelige sko - vi anbefaler, at du tjekker butikken butymodne.pl. Vi er overbeviste om, at du finder den rigtige model der, der hjælper dig med at vænne dig til at gå i høje hæle!